Terkini

Laporan Jamuan Raya 2009



Alhamdulillah pada 17 Oktober lalu, Persatuan Penduduk Pangsapuri Seri Mawar (PPPSM) telah menjayakan majlis jamuan hari raya 2009 seterusnya meraikan rakan-rakan India yang menyambut Deepavali. Dengan kehadiran yang amat memberangsangkan (sekitar 90 orang hadir) menjadikan majlis tersebut begitu meriah.

Sedikit kelainan pada majlis ini di mana hidangan yang disediakan tidak mempunyai unsur-unsur hari raya. Tetapi lebih kepada makanan panggang. Pihak PPPSM telah menyediakan pelbagai jenis juadah mentah yang telah diperap dengan rempah khas seperti ikan (pelbagai ikan), ubi, jagung dan ayam. Penduduk bersama-sama memanggang juadah mentah tersebut untuk dimakan begitu sahaja atau dengan nasi lemak yang disediakan.

En. Ramli (lengkap dengan pakaian kebangsaan) sebagai Pengerusi PPPSM dengan besar hati telah menyampaikan hadiah cabutan bertuah kepada penduduk yang hadir sebagai kemuncak majlis tersebut. Ucapan terima kasih kepada semua yang telah menyumbang secara langsung atau tidak langsung bagi menjayakan majlis tersebut. Diharap majlis ini akan diadakan lagi pada masa hadapan.

-Kyreel-

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet