Terkini

Kursus/Diskusi April - Gagal Kurang Sambutan

Duka cita dimaklumkan bahawa 3 daripada 4 kursus atau diskusi yang kita rancangkan pada bulan ini (April) telah gagal dilaksanakan atas sebab tidak cukup peserta atau masalah tenikal. Manakala hanya satu berjaya dilaksanakan iaitu diskusi "Halal dan Haram Makanan".

Berkaitan dengan ini pihak JMB dan PPSM memerlukan maklum-balas daripada penduduk samada program seperti ini patut diteruskan atau tidak. Kita melihat bahawa dalam masyarakat sekarang, ilmu perlu dikembangkan. Maka dengan wujudnya aktiviti keilmuan, penduduk kita akan lebih berilmu dan berpengetahuan. Apa yang lebih penting, ilmu itu diperolehi dalam kawasan kita sendiri tanpa perlu mengeluarkan wang untuk mengisi petrol (jika diadakan ditempat lain).

Disamping itu, tujuan kita adalah untuk memungut dana agar pangsapuri kita mempunyai BILIK KOMUNITI yang boleh digunakan untuk sebarang aktivti. Maka dana daripada kursus diatas sekurang-kurangnya dapat menampung sewa BILIK KOMUNITI.

Sekiranya tanpa sokongan penduduk serta merasakan ianya satu pembaziran, maka pihak JMB dan PPSM akan menamatkan kursus-kursus pada masa akan datang. Seterusnya BILIK KOMUNITI juga akan ditamatkan. Ini realitinya.

Pilihan ditangan penduduk sekarang kerana telah banyak masa, tenaga, buah fikiran dan perbincangan dilakukan. Nampaknya semuanya tidak berbaloi jika penduduk sendiri tidak mengambil kesempatan atau sekurang-kurangnya memberi maklum-balas kepada kami.

Pilihan ditangan anda.

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet