Terkini

Pertanyaan dan Jawapan mengenai Juru Nikah

Sumber:http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=6594.msg66314#msg66314

Assalammualaikum,

  Saya nak bertanya kepada semua, saya memerlukan maklumat mengenai Penolong Pendaftar Nikah dikawasan BSP dan sekitarnya untuk mendapat tandatangan kebenaran untuk berkahwin sepupu saya. Meminta jasa baik sekiranya boleh disertakan no yg boleh dihubungi............telah cuba utk menghubungi PAID Hulu Langat, namun gagal untuk melepasi talian. Saya berharap mendapat pertolongan dari saudara dan saudari sekalian. Terima kasih...............

Waalaikumussalam Warahmatullah..

Tak salah saya, area Bandar Seri Putra diletakkan dibawah kariah Masjid Bangi Lama. Jurunikahnya adalah Ustaz Dr Haji Zulkefli bin Haji Aini (Timb. Rektor KUIS) 019-2760700 atau 0122260595.. Walaubagaimanapun, bagi Bandar Bukit Mahkota ianya diletakkan dibawah kariah Masjid Sungai Kembong. Jurunikahnya Ustaz Mohamad Fuad bin Haji Ishak (Dekan Fakulti Pendidikan KUIS) 012-2971475.

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet