Terkini

Surau Seksyen 6 dalam pembuatan dan derma anda diperlukan.

Sekadar menyebarkan makluman daripada rakan kita di Seksyen 6, Bukit Mahkota. Mereka dalam perancangan untuk membesarkan surau sedia ada dan memohon sumbangan daripada sesiapa sahaja. Sumbangan boleh dihulurkan kepada:

Bolehlah bank in ke akaun CIMB Islamic 05080000029107

Kalau cek boleh buat atas nama: DANA PEMBINAAN SURAU AL-BUHAIRAH.

Untuk pertanyaan boleh contact :

Hj Halim    013-2651223
Hj Azarin   019-2247300
En Ikhwan 019-2619183
En Mazuki  012-3090612

-Khair@BSP

Sumber : http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=5.msg35980#msg35980
===============================================================
Salam,


Ringkasnya, memandangkan pertambahan jemaah yg seiring dengan pertambahan penduduk, surau kita nak dibesarkan. Skrg ni pun kdg2 time isyak tu agak penuh, apatah lagi masa bulan puasa. So, nak tambah wing kat sebelah kiri(sebelah pintu utama). Kat whiteboard surau ada pelannya. So perlu dalam RM200K. Kat seksyen 6 ada 2000 buah rumah. So, klu satu rumah boleh sumbang RM100, insyaAllah kita boleh sama2 jayakan.  Kalau boleh bagi lebih, lagi bagus. Kalau tak mampu 100 pun, boleh bagi seikhlas mungkin. Atau bagi secara installment. Smiley) 50 sebulan ke, 20 sebulan ke. Ikutlah...

Saham akhirat. Selagi org gunakan surau ni utk buat amal ibadat/kebaikan kita akan dapat sahamnya. Bila kita dah matipun, insyaAllah pahala tu akan berterusan.

So, sama2lah kita menyumbang dgn ikhlas.

Bolehlah bank in ke nombor akaun kat atas. CIMB Islamic 05080000029107

Klu cek boleh buat atas nama: DANA PEMBINAAN SURAU AL-BUHAIRAH.

Untuk pertanyaan boleh contact :

Hj Halim    013-2651223
Hj Azarin   019-2247300
En Ikhwan 019-2619183
En Mazuki  012-3090612
atau mana2 AJK.

Semoga membantu

Wassalam..

0 comments:

Entri Terkini

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet