Terkini

Berita BSP Hari Ini 26 Dec 2009

Beberapa berita terkini yang saya ingin kongsikan. Harap ianya bermanfaat.

Tahun Baru Wajah Baru

Posted by AFR Labels:

Blog ini sedang dikemaskini untuk diberi nafas baru sempena tahun baru 2010. Bagi semua pengunjung mungkin akan sedikit terkejut dengan perubahan layout blog ini. Blog ini akan bertukar ke url baru di http://www.bandarseriputra.info dalam sedikit masa lagi. Pengunjung ke url lama http://www.bandarseriputra.blogspot.com secara automatik akan dipandu ke url baru.

Sebarang bentuk berita dan info berkaitan BSP akan diteruskan seperti biasa.

Selamat berinfo.


AFR
admin.

==============================
==========

Sumbangan Anda Sangat Dialu-alukan!

Posted by laila kamilia Labels:
Wujudnya laman web bandarseriputra ini bertujuan untuk berkongsi maklumat komuniti untuk warga Seri Putra dan sekitarnya. Setakat ini kami mempunyai 3 orang moderator untuk laman web ini. Jika anda mempunyai sebarang info mengenai komuniti, sila emelkan kepada moderator untuk diwar-warkan di dalam laman web ini. Walau bagaimanapun, jika anda mahu menyampaikan apa jua pandangan/artikel untuk sebarang topik yang bermanfaat, yang anda mahu kongsikan bersama komuniti seri putra dan sekitarnya, anda boleh menghantar pandangan/artikel anda itu juga kepada moderator. Setiap pandangan/artikel yang disiarkan akan dituliskan sumber/penulisnya. Walau bagaimanapun, moderator berhak tidak menyiarkan pandangan/artikel yang anda tulis jika ianya dirasakan akan menggugat keharmonian komuniti.

Jika anda mahu menyiarkan iklan produk anda juga kami alu-alukan. InsyaAllah kami akan menyiarkannya tanpa mengenakan sebarang bayaran.

Jadi tunggu apa lagi? Bukankah laman web ini dari anda untuk anda. Jangan sekadar menjadi pemerhati....marilah kita meriahkan laman web ini. Jika tidak rugilah tuan tanah beli web hosting istimewa untuk laman web ini.

Hantarkan pandangan/artikel mahupun iklan anda kepada:

Sumbangan anda kami nantikan!

=====================================

Surau Assyakirin BSP

Posted by azizailan Labels: Salam kepada semua Muslimin/Muslimat.

Pihak AJK Surau Assyakirin ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih pada Para Dermawan yang telah menghulurkan sumbangan baik dalam bentuk wang, barangan mahupun tenaga untuk menjayakan majlis-majlis Ilmu dan aktiviti-aktiviti surau.
Bagaimanapun untuk menampung segala pebelanjaan seperti bil elektrik, air, sumbangan untuk penceramah dan lain-lain lagi, Pihak AJK Surau amat mengharapkan sumbangan ikhlas dari tuan-puan. Tuan/puan boleh melayari laman web http://www.surausyakirin.org/ untuk perkembangan dan aktiviti terkini surau.
Tuan/puan juga boleh menghulurkan sumbangan kewangan dengan memasukkan terus ke Akaun Surau Maybank No.Akaun 562263008155. Semuga sumbangan tuan/puan nanti akan diberkati Allah swt, InsyAllah.
Sekian, terima kasih.
Wassalam
Pengerusi&AJK Surau Assyakirin,
Semestinya Bandar Seri Putra

====================================

SOLAT JUMAAT DI SURAU AS SYAKIRIN

http://www.surausyakirin.org/

Pihak surau sedang membuat permohonan untuk membolehkan solat Jumaat didirikan di surau ini.
Apa yang berlaku pada Jumaat 18hb dan 25hb dimana berlaku kesesakan di masjid KUIS dan Pekan Bangi, maka adalah amat sesuai satu lagi tempat untuk penduduk di Bandar Seri Putra boleh mendirikan solat Jumaat.
Kemudahan ini diadakan sehingga masjid di Bandar Seri Putra didirikan.

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet