Terkini

KEJADIAN PECAH MASUK RUMAH 2 OKTOBER 2009

Semua Penduduk Yang Dihormati,

1. Satu kejadian pecah masuk rumah telah berlaku pada 02 Okt 2009 di alamat No. 68, Jalan Seri Putra 3/9 seperti berikut:-

1.1. Penghuni meninggalkan rumah LK jam 5.00 petang dan kembali LK jam 12.00 tengah malam mendapati rumah telah dipecah masuk melalui pintu belakang.

1.2. Penjenayah menggunakan mesin Oxy (jenis bakaran api) dengan memotong gril dan tombol pintu.

1.3. Barang-barang yang dicuri ialah sebuah Laptop, wang tunai dianggarkan LK RM3,000.00 dan beberapa buah jam tangan.

2. Semua penduduk dimaklumi supaya lebeh berhati-hati menentukan keselamatan semasa meninggalkan rumah dan adalah bertetapan masanya untuk kita semua memikirkan memasang alat keselamatan yang lebeh baik dan dapat menjamin mencegah dari menjadi mangsa penjenayah ini. Dalam hal ini, BHDSB sedang merancang untuk menjemput ADT memberi pakej promosi kepada semua penduduk di dalam BSP. Sebelum itu, saya akan mengaturkan satu perjumpaan dengan pihak ADT, OCS dan semua RA untuk duduk bersama membincangkan perkara baik ini supaya dapat dihebahkan kepada semua penduduk.

3. Sehubungan ini, BHDSB akan mengadakam pelancaran rumah baru “Anjung Suasana 8B” di Sale Gallery pada 10 Okt 2009. Di masa itu juga, BHDSB akan menjemput piihak ADT mempromosi produk Alarm System & CMS kepada semua pengunjung yang berminat untuk memasang peralatan keselamatan ini dikediaman masing-masing.

Sekian, dimaklumkan.

Norizan bin Hj Sulaiman

Eksekutif (Keselamatan)

019-378 3778

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet