Terkini

SP5 nak turut serta, skim lain bagaimana pula?

Setakat ini hanya SP5 yang menyatakan hasrat untuk turut serta dalam permohonan menubuhkan Rukun Tetangga. Kenapa pula kita nak ajak yang lain? Mungkin itu persoalan yang akan ditanyakan kepada saya.

Sebenarnya itu bukan kehendak kita, tetapi kehendak Pegawai Jabatan Perpaduan dan Integrasi Nasional yang saya temui. Beliau lebih senang datang sekali tetapi boleh berucap untuk skim-skim lain sekali. Dengan kata lain, dia hanya perlu datang sekali sahaja.

Saya telah cuba mengajak skim lain untuk turut serta melalui forum Putra-Mahkota, bagaimanapun tiada yang memberi respon. Mungkin tak berminat. Bagaimanapun kita kena teruskan. Insya-Allah esok saya akan menyusul untuk proses selanjutnya. Doakan saya berjaya.


0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet