Terkini

(L0904) Kursus Asas Kewangan oleh Sdr. Azha Syazri @ Simpanduit.com

DITANGGUHKAN

(L0904)
Kursus Asas Kewangan oleh Sdr. Azha Syazri @ Simpanduit.com

Tarikh: 28 Mac 2009
Masa: 9.00 pagi - 2.00 petang
Tempat: A-1-14, Pangsapuri Seri Mawar
Modal serendah: RM20.00
Pengendali:

AZHA SYAZRI HJ AZIZAN
Manager - Insurance, Takaful & Investment (AFPM)
SimpanDuit Consulting (1807270-K)

A corporate agency with MAA Assurance, MAA Takaful & MAAKL Mutual
For reliable & trusted advice, visit us at http://www.simpanduit.com


Sekarang, dengan PELABURAN SEMURAH RM20 seorang, anda DAPAT BELAJAR ILMU ASAS KEWANGAN dari saya di mana saya akan tunjuk apa yang anda perlu lakukan (dari A ke Z) dalam asas pengurusan kewangan. Kekadang orang nak urus kewangan dengan cara yang begitu canggih.. hebat.. main forex lah, main OD lah, main saham lah... main properties lah...belanja kete mewah lah tapi benda benda asas yang sepatutnya dia set-up dulu, dia tak buat buat!
Jadi inilah PELUANG ANDA UNTUK BELAJAR dari saya...

Siapa Saya?

Azha Syazri merupakan seorang Pengurus Insurans, Takaful & Pelaburan yang berdaftar dengan Financial Planning Association of Malaysia (FPAM), Life Insurance Association of Malaysia (LIAM), Malaysian Takaful Association (MTA), Federation of Malaysian Unit Trust Managers (FMUTM) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM).

Bertugas di Menara MAA Kuala Lumpur, beliau mempunyai sarjana muda (Hons) dalam Business Administration, UK, lulus Gred A di dalam certificate of examination in Investment-Linked Insurance (CEILI) dan lulus cemerlang Basic Financial Planning (CFP Module 1). Kini beliau sedang mengikuti Kursus Registered Financial Planner (RFP) di MAA.

Beliau juga merupakan bekas penulis kewangan di majalah Mingguan Wanita dan telah menerbitkan lebih 90 artikel kewangan di majalah Mingguan Wanita, Bina Malaysia, Utusan Malaysia dan Berita Harian. Mempunyai pengalaman lebih 8 tahun sebagai full-time consultant di dalam bidang insurans, pelaburan dan perancangan kewangan dan kini sudah memiliki lebih 400 pelanggan di seluruh Malaysia


0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet