Terkini

Anak-anak Pra-sekolah

Di Bandar Seri Putra, ada banyak pilihan untuk ibu-bapa menghantar anak mereka untuk pra-sekolah. Antaranya:

  • Al-Fatih
  • Q-Dees
  • Sri Pelangi
  • Pasti
  • Smart Reader
Ada banyak lagi yang saya tak senaraikan disini. Takat yang saya tahu yuran bulanan Al-Fatih (RM150), PASTI (RM77) dan Smart Reader (RM200++). Yang lain tak survey pula.

Saya sendiri hantar anak ke Pasti (Pasti A-Faizin) antara lain penekanan unsur-unsur Islam dalam pembelajaran Pasti dan yuran bulanannya yang berpatutan untuk orang seperti saya. Setakat ini, alhamdulillah dua anak saya mengikuti pembelajaran Pasti dengan baik. Ada juga yang kami sekeluarga tak puas hati, cuma kepuasan hati kami melebihi ketidak puasan hati kami. Jadi kami masih menghantar anak di situ.

Berikut beberapa gambar aktiviti Pasti:

Pasti Al-Faizin
Majlis Penyampaian Hadiah daan Persembahan
Dikir Barat
Pelajar Lepasan Pasti
Lawatan ke Zoo Negara

Perbarisan Hari Sukan
Sukan Pasti

0 comments:

Malinglist Terkini

Related Posts with Thumbnails

Kalendar

Maklumat Setempat

Pihak Berkuasa Berkaitan

Malaysiakini

Berita Harian

ESPNsoccernet